Investiga > IM - Subvencions 2023 per a la realització d'investigacions feministes

Investiga

IM - Subvencions 2023 per a la realització d'investigacions feministes

L'Instituto de las Mujeres, adscrit al Ministeri d'Igualtat, ha obert aquesta convocatòria de subvencions per a projectes amb una dotació de 500.000 €. El termini UdG improrrogable és el 8 de maig.

Els projectes hauràn d'emmarcar-se en algun dels eixos d'intervenció del III Pla Estratègic per a la Igualtat Efectiva de Dones i Homes (2022-2025), que s'indiquen a continuació:

• Eix 1: Bon govern: vers formes de fer i decidir més inclusives
    • Eix 2: Economia per la vida i repartiment just de la riquesa
    • Eix 4: Drets efectius per a totes les dones

Els projectes hauran de ser inèdits i el termini d'execució estarà comprès entre l'1 de gener del 2023 i el 31 de desembre del 2024; el pressupost màxim al qual pot optar cada proposta és de 30.000 euros.

Les despeses subvencionables es troben recollides al punt cinquè de la convocatòria; s'admet un 7% de costos indirectes.

ATENCIÓ: cada institució podrà presentar un màxim de 10 propostes, per la qual cosa a la UdG obrim un període per a la presentació de mostres d'interès. Si esteu interessats/des a presentar un projecte en la present convocatòria, cal que ens feu arribar aquest document abans del 26 d'abril a les 9.00 h; posteriorment, la Comissió de Recerca, Transferència i Doctorat prioritzarà les 10 propostes que finalment podran presentar-se.

Sol·licituds i documentació

Les sol·licituds s'han de presentar mitjançant la seu electrònica del Ministeri d'Igualtat; cal accedir amb certificat electrònic. Amb el formulari cal acompanyar la següent documentació:

*Hi ha altres documents (annexos I, IV, V, VI, i els de la base 8ª, punt 1, lletres "h" i "i") que són institucionals i que us facilitarem des de l'OITT per tal que els pugueu incorporar al formulari.

El termini de sol·licitud finalitza el 10 de maig, però com que l'OITT hem de revisar tota la documentació i fer la presentació efectiva de cadascuna de les sol·licituds, establin que el termini intern improrrogable serà el dia 8 de maig a les 9.00 h. No podem garantir que siguem a temps de presentar aquelles sol·licituds que ens arribin més tard d'aquesta data.

Web de la convocatòria

Text de la convocatòria

Instruccions

FAQs

Si teniu intenció en presentar una sol·licitud en aquesta convocatòria, poseu-vos en contacte amb nosaltres al més aviat possible a través de l'adreça recercaoitt@udg.edu o per Teams (Pau Blasco).