Investiga > CRIS - Programa d'excel·lència

Investiga

CRIS - Programa d'excel·lència

Aquesta convocatòria de la "Cancer Research Innovation Spain" tenen una dotació d'1.250.000 €, per a projectes de 5 anys. El termini de sol·licituds finalitza el 15 de juny.

L'objectiu del Programa d'Excel·lència CRIS és donar suport econòmic a investigadors amb una carrera científica excel·lent, que permeti la seva consolidació i faciliti el desenvolupament de projectes de recerca traslacionals amb potencial per transformar el panorama actual vers el tractament del càncer.

Requisits

• Les persones candidates han de ser científique o metges de qualsevol nacionalitat que vulguin desenvolupar la seva recerca a l'Estat espanyol (l'equip de recerca haurà de ser d'àmbit estatal);
    • La persona candidata no té per què tenir contracte vigent amb la institució receptora en el moment de la sol·licitud (la Universitat haurà de manifestar l'acceptació de la persona candidata);
    • Han d'haver obtingut el doctorat entre el gener de 2008 i el desembre de 2021 (aquest període pot veure's ampliat si es dona alguna de les situacions detallades a les "Observacions");
    • Hauran de dedicar un mínim del 60% del seu temps a recerca;
    • Caldrà acreditar 15 publicacions en revistes científiques, 3 d'elles com a primer o últim autor en revistes del primer quartil;
    • Caldrà aportar una sinopsis de la línia de recerca associada a la candidatura; aquest projecte haurà de demostrar una qualitat científic-tècnica elevada;
    • Disposar d'una persona que faci de mentor/a en la institució receptora, i caldrà aportar-ne l'historial; aquest mentor o mentora haurà de donar suport i facilitar el desenvolupament professional de l'investigador/a i del projecte en la institució d'acollida.
Les persones beneficiàries hauran d'incorporar-se al centre entre l'1 de febrer i el 30 de juny del 2024. El període d'execució és de 2 anys, prorrogable 1 any més.

La dotació econòmica serà d'un màxim d'1.250.000 euros, en cinc anualitats de 250.000 euros, que inclou:
    • Despeses d'execució del projecte;
    • El salari de la persona candidata, fins a un màxim de 70.000 euros bruts (si la persona beneficiària ja es troba contractada pel centre aquesta partida podrà dedicar-se a la intensificació de la recerca, com a complement salarial o es traspassarà a la resta de despeses d'execució);
    • Despeses de mobilitat, desplaçament o instal·lació amb fins a 5.400 euros, si la persona beneficiària ha de canviar de ciutat de residència;
    • Ajuda familiar de 1.200 euros anuals per cada fill menor de 18 anys, amb un màxim de 2.400 euros.

Documentació

Part A Formulari administratiu
    • S'hi accedirà a través del web de la convocatòria
    • Informació general de la persona candidata
    • Dades de la institució receptora
    • Dades de la institució actual
    • Dades de la persona que farà de mentor/a
    • Dades del projecte
Part B Documentació (cal utilitzar les plantilles de documents que proporciona la convocatòria)
    • CVA de la persona candidata, en anglès i d'acord amb el model de la FECYT o del Instituto de Salud Carlos III;
    • Certificat d'obtenció del doctorat;
    • Descripció del projecte de recerca (10 pàgines);
    • Pressupost (plantilla Excel);
    • Track record de la persona candidata, que reflecteixi els esdeveniments clau de la seva carrera investigadora i la seva experiència en el camp d'estudi (3 pàgines);
    • Carta d'acceptació del mentor o mentora (segons el model), i el seu CVA en anglès;
    • Carta d'acceptació de la institució receptora;
    • Declaració sobre qüestions de caràcter ètic;
    • Altra documentació que acrediti una extensió de la validesa de la candidatura per situacions de malaltia, paternitat/maternitat, etc., que s'indiquen a l'apartat "Observacions".

Accés i registre al programa

Documentació addicional

Web de la convocatòria

Correu de contacte per resoldre dubtes: convocatorias@criscancer.org

Si teniu interès a presentar una candidatura en aquesta convocatòria, poseu-vos en contacte amb nosaltres al més aviat possible a través de l'adreça recercaoitt@udg.edu o per Teams (Pau Blasco).