Investiga > UE: NGI Search – Ajuts per canviar la cerca de dades i informació en l’internet

Investiga

UE: NGI Search – Ajuts per canviar la cerca de dades i informació en l’internet

NGI Search busca canviar la forma com es fa servir i s’experimenta, es cerca i es descobreix la informació a l’Internet. Termini 1 de juny 2023

El Projecte NGI Search obre la segona convocatòria en cascada per incorporar a terceres parts (emprenedors, tech-geeks, desenvolupadors, PIMEs, centres de recerca, universitats, etc.) que puguin demostrar contribuir a la forma com es fa servir, com s’experimenta i com es cerca i es descobreixen les dades i la informació a l’Internet i al web.

Les propostes han d’estar en línia amb la visió NGI, han de tenir una clara dimensió europea i s’han de centrar en les següents àrees:

• Power cognitive search by reinforcement learning
  • Machine-based data
  • AI-based taxonomies
  • Network analysis
  • AI-based search tools and content generators
  • Ethics in search and discovery
  • Enabling new ways of discovering and accessing information

Les propostes han d’abordar una tecnologia, un mètode, eina o problema específic relacionat amb la recuperació d’informació, la cerca, la indexació, el descobriment i l’exploració d’informació.

Elegibilitat: persones físiques o consorcis d’entitats establertes en un dels estats membres de la UE o associats al programa Horizon Europe.

Pressupost: 6.8M€

Finançament: fins a 150k€/persona física o fins a 150k€/consorci

Addicionalment, es formarà part del Programa NGI Search durant 12 mesos i es podrà optar a assessorament tècnic, d’emprenedoria i innovació per part dels socis NGI Search.

Termini: 1 de juny 2023, 17h00CET

Guia (veure l’Annex 1 per detalls tècnics)

FAQs

Més informació

La NGI Search forma part de la Iniciativa Next Generation Internet de la Comissió Europea, en el marc del Mercat Únic Digital i està finançada a través del programa Horizon Europe amb l’objectiu d’estructurar el Internet del futur com una plataforma interoperable que promou els valors europeus d’obertura, inclusivitat, transparència, privacitat, cooperació i protecció de dades.

Si necessiteu més aclariments sobre aquesta convocatòria, podeu contactar amb la Secció de Projectes Europeus i Internacionals de l’OITT: european.office@udg.edu