Investiga > Beques Daniel Bravo – Convocatòria 2023

Investiga

Les beques Daniel Bravo estan dirigides a personal investigador d'universitats o administracions públiques amb títol de llicenciatura, grau o equivalent, o el títol de doctorat, i que facin recerca en qualsevol àmbit a Catalunya.

Aquests ajuts tenen els objectius següents:

• Dur a terme recerca cardiovascular bàsica i/o clínica que no inclogui com a objectiu principal l’estudi de fàrmacs.
    • Desenvolupar o adquirir noves tècniques en imatge cardiovascular per a la millora de la recerca i la pràctica clínica.
    • Investigar solucions innovadores en salut digital relacionades amb la cardiologia que permetin una millora en la qualitat assistencial i/o l’empoderament dels pacients.

Les sol·licituds  presentades han de tenir la finalitat de generar un impacte personal i professional, impacte en el grup emissor i en la recerca biomèdica a Catalunya.

Beques que s’ofereixen: 3

Durada: de 3 a 9 mesos

Dotació:

Cada beca tindrà una dotació econòmica bruta de 3.000 euros mensuals, més les despeses de desplaçament.

Presentació de candidatures

El termini de presentació de candidatures ja és oberta i finalitzarà al 15 de març a les 13 hores.

Resolució de candidatures:

La resolució es farà pública en aquest web durant el mes de maig de 2023

Podeu consultar les bases de la convocatòria i l’explicatiu del formulari des sol·licitud, o directament a la pàgina web Beques Daniel Bravo 2023

Si voleu més informació podeu contactar amb recercaoitt@udg.edu