Investiga > MU : convocatòria FPU 2022 - ajut predoctoral

Investiga

MU : convocatòria FPU 2022 - ajut predoctoral

El Ministeri d’Universitats ha fet pública la convocatòria d'ajuts per la formació de professorat universitari. Es podrà sol·licitar l’ajut des del 17 de gener 2023 al 15 de febrer 2023 a les 14:00h (horari peninsular)

La finalitat d’aquests ajuts és la formació investigadora en programes de doctorat per l’obtenció del títol de doctor/a i adquirir competències docents universitàries en qualsevol àrea de coneixement científic.

REQUISITS DE LES PERSONES CANDIDATES :

• En el moment de presentar la sol·licitud caldrà haver realitzat la matrícula en un programa de doctorat en el curs 2022-2023 o bé
      • En el moment de presentar la sol·licitud acreditar el títol de màster o bé
      • Haver realitzat la matrícula en el curs 2022-2023 en un màster oficial que doni accés a un programa de doctorat en el curs 2023-2024.
      • En quant als requisits relatius a la finalització del estudis, veure article 7 de la convocatòria.
      • En quant a la nota mitja mínima de l’expedient acadèmic, veure article 8 de la convocatòria.
      • Serà requisit imprescindible per so·licitar l'ajut disposar de NIF, Certificat de registre de ciutadà de la Unió o NIE amb IXESP en
        vigor.

REQUISITS DE LES PERSONES DIRECTORES DE LA TESI :

• Ser doctor
      • Tenir una vinculació contractual o funcionarial amb el centre d'adscripció de l'ajut en el moment de l’acceptació de l’ajut i s'haurà de manternir durant tot el temps de durada de l'ajut.
      • Només pot constar com a tal en una sol·licitud.

PRESENTACIÓ DE LA SOL·LICITUD :

• La sol·licitud s’haurà de presentar a través de la seu electrònica.
      • Cumplimentat el formulari caldrà la signatura de la persona sol·licitant a través de : DNI-e o amb certificat electrònic reconegut per les Administracions Públiques o amb clau concertada proporcionada al realitzar el registre en la seu electrònica.

DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR EN LA SOL·LICITUD ELECTRÒNICA :

TERMINI PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS : del 17 de gener 2023 al 15 de febrer 2023 a les 14:00h (horari peninsular)

NOVETAT IMPORTANT RESPECTE A LES CONVOCATÒRIES ANTERIORS : finançament únic, durant tota la durada de l'ajut, per realitzar una estada breu formativa d'un màxim de tres mesos.

Convocatòria FPU 2022

Guia per sol·licitar l'ajut

Guia per sol·licitar la declaració d'equivalència de la nota dels estudis realitzats a l'estranger

Web del Ministeri per ampliar la informació de la convocatòria.

L'ANECA (encarregada de l'avaluació de les sol·licituds FPU 2022) i el Ministeri d'Universitats realitzaran el proper dijous 2 de febrer 2023 una sessió sobre l'avaluació en la que s'explicaran els canvis introduïts en aquesta convocatòria.

La sessió es podrà visualitzar de 10 a 12h a través d'aquest canal

Intervindran en la sessió :

Mercedes Siles Molina (directora de l'ANECA)

Lourdes Almodóvar Ruiz (subdirectora general de Formació del Professorat Universitari i Programació del Ministeri d'Universitats)

Clelia Martinez Maza (directora de la Divisió d'Avaluació de Professorat de l'ANECA)

Víctor Manzano Herraiz (conseller tècnic de la Secretaria General de Formació del Professorat Universitari i Programació del Ministeri d'Universitats)

Sessió enregistrada per l'ANECA

Persona de contracte OITT : montse.velez@udg.edu