Investiga > MCyD - Convocatòria d'ajudes per a xarxes de recerca en ciències de l'esport pel 2023

Investiga

L'objectiu d'aquesta convocatòria que promou el Consell Superior d'Esports és afavorir la complementarietat de capacitats i recursos de recerca existents entre grups i gestors de diferents institucions i, així, contribuir a la generació de sinergies de xarxes d'àmbits estratègics i innovadors pel conjunt del sistema esportiu espanyol. Termini intern acaba el 5 de desembre, a les 9.00 h.

Aquestes xarxes de recerca sobre l'esport estan dirigides a la creació i dinamització de xarxes temàtiques constituïdes per investigadors emmarcats en la mateixa o similar àrea temàtica de coneixement, així com per investigadors amb objectius comuns que requereixin una aproximació multidisciplinaria. Les actuacions s'hauran d'executar entre l'1 de gener i el 15 de novembre de 2023 i les ajudes seran d'un màxim de 8.000€.

Les xarxes han d'estar compostes per un mínim de 4 universitats de l'Estat, sent possible que hi participin diversos grups d'una mateixa universitat. Així mateix, és possible que formin part de la xarxa universitats estrangeres. Cada grup participarà en la xarxa amb entre 1 i 4 investigadores i investigadors.

Característiques del personal investigador

Tant el coordinador com els membres de la xarxa actuaran com a represententats del seu centre o grup de recerca. Tant els coordinadors com els investigadors que formin part de la xarxa hauran de romandre vinculats a les seves institucions durant la durada de l'actuació. A més, els coordinadors han d'haver estat investigadors principals d'algun projecte, així com també ho han d'haver estat, com a mínim, la meitat dels membres de l'equip investigador de la xarxa. Només es podrà formar part d'una sol·licitud.

Sol·licituds

Les sol·licituds hauran d'incloure la següent documentació:

Formulari de sol·licitud

Memòria tècnica de la xarxa

CVA del coordinador i de cadascun dels membres de l'equip de la xarxa

Les sol·licituds s'han de trametre institucionalment abans del 7 de desembre. Com que necessitem un temps per revisar la documentació, gestionar la signatura de la Vicerectora i registrar la sol·licitud a través de l'aplicació del MCyC, establim que el termini intern UdG improrrogable finalitza el 5 de desembre.

Documentació

Veure la convocatòria

Document de preguntes freqüents

Manual per emplenar la memòria tècnica

Manual de presentació de sol·licituds

Web de la convocatòria

Si teniu interès a sol·licitar un ajut en aquesta convocatòria, poseu-vos en contacte amb en Pau Blasco (recercaoitt@udg.edu / 9746) al més aviat possible.