Investiga > Santander X Global Challenge | Food for the Future

Investiga

Santander X Global Challenge | Food for the Future

Aquesta convocatòria busca identificar les startups i scaleups més innovadores al sector alimentari.

Es busca solucions escalables a tres grans necessitats:

✅ Feed the World: abordar l'escassetat d'aliments mitjançant la transformació de l'agricultura o la producció de proteïnes alternatives, prevenint així els danys a les collites.

✅ Superfood: millorar l'accés a una dieta saludable amb un augment d'aliments d'origen vegetal, l'aprofitament de les propietats mèdiques o un foment més gran de l'educació nutricional.

✅ Food Tech: emprar la tecnologia per fer front a desafiaments actuals com la seguretat alimentària i contribuir així a una major eficiència en els processos de manufactura, embalatge i distribució de menjar.

🏆 Els sis guanyadors rebran 120.000 euros i passaran a formar part de Santander X 100, l´exclusiva comunitat d´emprenedoria que recolza les startups i scaleups més destacades de Santander X, promou el networking i les connecta amb els recursos que necessiten per créixer.

A més, obtindran difusió als canals oficials de Banco Santander i la possibilitat de presentar les seves propostes a FinTech Station, l'equip d'innovació oberta d'aquesta entitat.

Us adjuntem el link i algunes creativitats per si podeu fer-ne difusió entre les vostres empreses de l'ecosistema.

Qualsevol dubte que us pugui sorgir, estem a la vostra disposició,