Investiga > UE: Ajuts a la RDI sobre la seguretat en l’internet

Investiga

UE: Ajuts a la RDI sobre la seguretat en l’internet

NGI Assure dona suport a projectes que contribueixen a una evolució fiable i segura de l’Internet. Termini 1 de desembre 2022

El projecte NGI Assure obre la 12na convocatòria per incorporar a terceres parts capaces d’aportar noves idees i tecnologies clau que puguin contribuir aconseguir una internet oberta, més resilient, més fiable i sostenible.

NGI Assure forma part de la Iniciativa Next Generation Internet de la Comissió Europea, en el marc del Mercat Únic Digital i està finançada a través del programa Horizon 2020 amb l’objectiu d’estructurar el Internet del futur com una plataforma interoperable que promou els valors europeus d’obertura, inclusivitat, transparència, privacitat, cooperació i protecció de dades.

Elegibilitat : qualsevol persona física o entitat amb o sense ànim de lucre establerta en un estat membre de la UE o associat al programa Horizon 2020

Durada: entre 1 i 12 mesos

Finaçament: entre 5k i 50k /Projecte

Pressupost disponible: 50.000€