Investiga > Gencat: CEJFE – Beques per a la recerca en l'àmbit de justícia durant l’any 2023

Investiga

El Centre d’Estudis Jurídics i Formació Especialitzada (CEJFE), organisme adscrit al Departament de Justícia ha obert una convocatòria per a la concessió de beques per a projectes de recerca, estudis i anàlisis en diversos àmbits.

Els àmbits de recerca seran:

• les mesures penals
    • la reinserció i l'atenció a la víctima L’atenció a la víctima
    • l'Administració de justícia
    • la ciència forense
    • l’ordenament jurídic

Persones Beneficiàries

En aquesta convocatòria, poden presentar candidatura:

• el professorat universitari
    • els professionals d'entitats públiques o privades sense afany de lucre que col·laborin amb l'Administració
    • els estudiants matriculats en programes de doctorat
    • els professionals liberals vinculats a l'àmbit de la justícia que visquin, treballin o estudiïn en el territori de Catalunya

Presentació de sol·licituds

El formulari de sol·licitud normalitzat està disponible a l'apartat Tràmits gencat del web de la Generalitat de Catalunya, on podeu trobar també informació addicional. Aquest formulari específic de la convocatòria és el que s'ha d'utilitzar per presentar la sol·licitud.

El formulari de sol·licitud, haurà d’incloure els següents documents:

1. Currículum, especialment en relació a treballs d’investigació realitzats (màxim 3 pàgines).
    2. Projecte d’investigació en català, en el qual s’indiquin:
    • Títol
    • Objectius
    • Metodologia
    • El pla de treball temporalitzat
    • Mitjans amb els quals es compta

El període en què s'han d'executar les activitats objecte de les beques se circumscriu entre l'1 de gener i el 30 de novembre de l'any 2023.

En el cas d’investigacions fetes en grup, tots els investigadors han de presentar la seva sol·licitud i el seu currículum. I l’investigador designat com a responsable, a més de la seva sol·licitud i el seu currículum, haurà d’adjuntar l’annex de dades específiques (cal descarregar-lo del web Tràmits Gencat) i el projecte d’investigació de tot el grup.

Dotació:

Es fixa un import de 8.000€ per a cada projecte becat. L’import global màxim de les beques a atorgar és de 80.000 €.

Termini de sol·licitud

El termini oficial de sol·licitud finalitza el 6d’octubre, però des de l'OITT hem de revisar i registrar les sol·licituds, així que s'estableix que el període intern finalitza el 3 d’octubre a les 9 hores.

No podrem assegurar la presentació institucional de la sol·licitud si s’incompleix el termini intern anterior.

Us detallem al informació relacionada:

Bases reguladores

Convocatòria

Web del CEJFE

BDNS 647051

Contacte

Us demanem que si teniu intenció en demanar un ajut en aquesta convocatòria us poseu en contacte amb nosaltres al més aviat amb jordi.tubert@udg.edu