Investiga > UE: Max Weber Fellowships 2023-2024 - Ajuts Postdoctorals per a ciències socials

Investiga

Ajuts a personal investigador jove per fer recerca en ciències polítiques, socials, econòmiques, dret i història. Termini 18 d’octubre 2022

Max Weber Fellowships formen part del Max Weber Programme (MWP) de la European University Institute (EUI), un programa postdoctoral europeu que finança ajuts individuals per fer recerca en àmbits relacionats amb les ciències polítiques, socials, econòmiques, dret i història.

El personal postdoctoral amb interès en història i cultura d’Espanya (1500-1900) pot aplicar a un ajut especial EUI-CEEH (Centro de Estudios Europa Hispánica),

Elegibilitat

• Qualsevol nacionalitat
  • haver obtingut el títol de doctor/a en els últims 5 anys (tindran preferència els més recents i qui no hagin gaudit d’un contracte postdoctoral)
  • en cas d’èxit, cal acreditar el nivell C1 d’anglès o equivalent

Durada: entre 1 i 2 anys, variant en funció de l’àmbit. La implementació es realitza entre els mesos de setembre i agost.

Finançament:

• ajut a la contractació: 2.070€/mes (i un complement familiar de 310€/mes, si aplica)
  • ajut a la recerca: 1.000€/any

Termini: 18 d’octubre 2022, 14h00 CET

El departament d’economia accepta propostes posteriorment al 18 d’octubre fins a la ocupació de totes les places.

Sol·licitud

Més informació

Si necessiteu més aclariments sobre aquesta convocatòria, podeu contactar amb la Secció de Projectes Europeus i Internacionals de l’OITT: european.office@udg.edu