Investiga > UE: Water4All – Ajuts a la RDI sobre la gestió de recursos hídrics

Investiga

UE: Water4All – Ajuts a la RDI sobre la gestió de recursos hídrics

Ajuts nacionals a Projectes transnacionals per a la gestió de recursos hídrics. Termini pre-propostes 31 d’octubre 2022

L’1 de setembre 2022 es va obrir la primera convocatòria del Parteneriat Water4All - “Water security for the planet” que es centra en la “Gestió dels recursos hídrics: resiliència, adaptació i mitigació per a esdeveniments hidroclimàtics extrems i eines de gestió”.

Donarà suport a projectes de recerca i innovació que puguin aportar solucions a esdeveniments hidroclimàtics extrems, responent a les prioritats III, V i VII de l’Agenda Estratègica de la Recerca i la Innovació.

Comptarà amb el suport de 32 agències nacionals de finançament de la RDI de 29 països membres del parteneriat i amb el co-finançament de la Comissió Europea.

Les propostes han d’abordar com a mínim un dels següents tòpics:

1 - Resilience, adaptation and mitigation to hydroclimatic extreme events

2 - Tools for water management in the context of hydroclimatic extreme events

3 - Improved water governance in the context of hydroclimatic extreme events and international contexts

Elegibilitat:

• mínim 3 (màxim 7) entitats de mínim 3 països elegibles participants
  • complir amb les normes establertes per l’agència nacional finançadora
  • màx. 2 entitats espanyoles finançades per l’AEI

Cada entitat participant serà finançada per la seva agència nacional/regional finançadora.

Les entitats espanyoles seran finançades per l’AEI (universitats, centres públics de recerca, entitats sense ànim de lucre) i el CDTI (empreses).

Pressupost:

• total 34M€
  • Espanya: 1,5M€ (AEI) i 1,2M€ (CDTI)

Finançament AEI

• Màx.200k€/1 soci or màx. 250k€/2 socis
  • Màx. 300k€/coordinador or màx. 350k€/soci i coordinador

Termini pre-propostes: 31 d’octubre 2022, 15h00 CET

Webinar presentació convocatòria: 23 de setembre 2022

Plataforma per a la cerca de socis

Text de la convocatòria

Més informació

Water4All és una associació públic-privada, basada en un programa conjunt i co-finançada entre la Comissió Europea (via programa Horizon Europe) i agències nacionals de finançament de la RDI dels països participants.

El seu objectiu és actuar sobre la cadena de la R+i relacionada amb l’aigua, incloent aspectes polítics, ambientals, econòmics, tecnològics i socials per assegurar el subministrament i qualitat de l’aigua a llarg termini.

Si necessiteu més aclariments sobre aquesta convocatòria, podeu contactar amb la Secció de Projectes Europeus i Internacionals de l’OITT: european.office@udg.edu