Investiga > Fund. MAPFRE - Convocatòria d'ajudes a la recerca Ignacio H. de Larramendi

Investiga

Fund. MAPFRE - Convocatòria d'ajudes a la recerca Ignacio H. de Larramendi

Amb un pressupost total de 300.000€, aquesta convocatòria de la Fundació MAPFRE vol donar una empenta a la recerca en els àmbits de la promoció de la salut i l'assegurança i previsió social. El termini de sol·licitud finalitza l'11 d'octubre.

Aquesta convocatòria que s'adreça a investigadors i equips de recerca té dues modalitats:

1. Promoció de la salut: amb una dotació màxima de 30.000€, els projecte han de versar sobre:

• Estratègies per al canvi d'hàbits: prevenció de la obesitat i foment de l'activitat física
    • Educació per a pacients
    • Valoració de les seqüeles: avaluació de les conseqüències d'un esdeveniment (traumàtic o accidental, negligència mèdica, agressió o malaltia) sobre la salut de l'individu i repercussió que tindrà en les activitats essencials de la vida ordinària i altres activitats específiques de desenvolupament personal (efectes morals, pèrdua de qualitat de vida, etc.)
    • Gestió sanitària: qualitat i seguretat clínica
    • Longevitat i qualitat de vida

2. Assegurança i previsió social: amb una dotació màxima de 15.000€, els projectes han de versar sobre:

• L'assegurança
    • La previsió social: economia de l'envelliment, economia sènior i "silver economy"

Els projectes que resultin finançats hauran de signar un conveni amb la Fundació MAPFRE que n'establirà les condicions d'execució.

La documentació que cal presentar és la següent:

• Memòria explicativa, d'acord amb el model (el pressupost pot incloure un 21% de costos indirectes)
    • CV de l'IP i de tots els membres de l'equip (màxim 5 pàgs. per CV)
    • Carta de presentació i acceptació signada per la Vicerectora de Recerca i Transferència del Coneixement
    • Certificat d'un comitè d'ètica o comissió d'experimentació amb animals, si escau

Les sol·licituds s'han de tramitar telemàticament a través d'aquests accessos:

Promoció de la Salut // Assegurança i Previsió Social

Documentació

Bases de la convocatòria 2022

Model de memòria explicativa

FAQS

Si teniu interès en sol·licitar un ajut en aquesta convocatòria poseu-vos en contacte amb nosaltres a través de l'adreça recercaoitt@udg.edu o al 972 41 9746 al més aviat possible.