Investiga > MC - Bases reguladores per a estudis sobre els trastorns del joc

Investiga

MC - Bases reguladores per a estudis sobre els trastorns del joc

El Ministeri de Consum ha publicat les bases reguladores d'aquesta convocatòria per al desenvolupament d'activitats de recerca relacionades amb la prevenció dels trastorns del jo, els seus efectes derivats i els riscos associats.

Els projectes finançats a través de la corresponent convocatòria hauran de versar sobre alguna de les següents línies de recerca:

1. Detecció de participants amb un comportament de joc de risc o de major gravetat
      2. Dany individual, familiar o social associat a les activitats de joc en algun dels següents entorns: salut personat, impacte emocional o psicològic, dificultats financeres, afectació laboral o de formació acadèmica, dificultats en les relacions socials, i problemes legals
      3. Mecanismes, instruments o processos de minimització de les conseqüències negatives associades a les activitats del joc
      4. Relacions entre el sector dels videojocs i el de les activitats de joc (loteries, jocs d'atzar, pòquer, i/o apostes)
      5. Característiques estructurals de les loteries, els jocs d'atzar, el pòquer i/o les aportes
      6. Impacte de gènere en els comportaments de joc de risc o de major gravetat

Els investigadors principals i la resta de membres de l'equip hauran d'estar vinculats amb la Universitat, com a mínim, durant el període comprès entre el la fi del termini de presentació de sol·licituds i fins a la fi del període d'execució del projecte.

El termini per a la presentació de sol·licituds serà d'un mes a partir de la publicació de l'extracte de la convocatòria corresponent al BOE.

Mentrestant, podeu consultar el text íntegre de les bases reguladores des d'aquest enllaç; pròximament publicarem la convocatòria i les instruccions per a la sol·licitud de les propostes a través dels mitjans habituals.