Investiga > UE: ONTOCHAIN - Ajuts a la recerca i la innovació en la nova generació de l’internet

Investiga

La 3era convocatòria del projecte ONTOCHAIN finançarà activitats RDI en Blockchain, Semantic Web, Ontology Engineering, Software Engineering, Cloud, Edge and Fog Computing, Ecosystem Economy, Smart Applications, Cryptography Termini 25 de juliol 2022

El projecte ONTOCHAIN "Trusted, traceable and transparent ontological knowledge on blockchain” finança pel programa Horizon 2020, forma part de la iniciativa Next Generation Internet (NGI) de la Comissió Europea que ofereix finançament a innovadors en l’àrea d’internet per desenvolupar solucions de gestió del coneixement basades en el blockchain que puguin adreçar els reptes plantejats per la gestió segura i transparent del coneixement i la interoperabilitat del servei d’internet.

En la tercera convocatòria, l'ONTOCHAIN seleccionarà

• Fins a 3 projectes per completar els blocs que falten de la infraestructura ONTOCHAIN
  • Fins a 11 projectes per explotar la infraestructura ONTOCHAIN dissenyats i implementats a través d’ONTOCHAIN OC1 i OC2 per a casos d’ús reals

Els projectes han d’indicar un dels tòpics oberts.

Elegibilitat: equips de persones físiques i/o entitats, d’estats membres de la UE o associats al programa Horizon 2020.

Finançament: entre 89.625€ i 119.500€/acció, accés a la plataforma blockchain iExec i formacions/sessions amb mentors.

Termini: 25 de juliol 2022, 17h00

Sol·licitud

Més informació

Si necessiteu més aclariments sobre aquesta convocatòria, podeu contactar amb la Secció de Projectes Europeus i Internacionals de l’OITT: european.office@udg.edu