Investiga > UdG (Ministerio de Universidades): REQ2022 - Ajuts a la contractació postdoctoral

Investiga

La Universitat de Girona ha publicat la convocatòria d’ajuts per a la requalificació del sistema universitari espanyol, REQ2022, convocatòria complementària a la REQ2021, i en podran ser beneficiàries les persones investigadores que tinguin el títol de Doctor, i a data de tancament del termini de presentació sol·licituds compleixin els requisits establerts.

La convocatòria d’ajuts REQ2022, té per objecte cobrir les renúncies no cobertes per reserves de la convocatòria REQ2021, i es destina únicament a la:

Modalitat C. Ajuts María Zambrano per a l’atracció de talent internacional

El pressupost d’aquesta convocatòria és de 199.000€ i s’atorgaran 2 ajuts.

Import

Aquesta convocatòria finança:

• Un ajut mensual mentre es realitza l’estada, en forma de contracte, de 2 anys
    • Un únic ajut per a les despeses de trasllat i instal·lació per a cada persona beneficiària (3.500 €)

Condicions específiques

Modalitat C. Ajuts Maria Zambrano per a l’atracció de talent internacional

• Adreçats a personal docent i investigador, de qualsevol nacionalitat, amb una trajectòria postdoctoral acumulada no inferior a 24 mesos a universitats o centres de recerca espanyols, o estrangers, (els seus estatuts han de definir la recerca com una de les missions). A més:
      • La trajectòria ha d’estar feta en centres diferents del de realització de la tesi doctoral
      • En el moment de la sol·licitud ha d’estar realitzant projectes de recerca i/o docència a universitats o centres de recerca o organismes estrangers
      • En el moment de la sol·licitud ha d’estar residint al país on s’ubica aquesta universitat o centre de recerca.
    • La durada de les estades serà de 2 anys, en una única estada i ininterrompuda, des del dia 1/1/2023 fins al 31/12/2024.
    • L’estada s’haurà de realitzar a la Universitat de Girona.
    • L’import de l’ajut inclou els costos totals de la contractació laboral (inclosa la quota patronal de la Seguretat Social) per un import de 48.000 € anuals.
    • La retribució aproximada per les persones beneficiàries serà de 36.500 € bruts anuals.

Sol·licituds

El període de presentació sol·licituds s’iniciarà el dilluns 25/04/2022 i es tancarà el dijous 12/05/2022.

El formulari electrònic de sol·licitud el trobareu aquí: https://aserv2.udg.edu/RecercaReq/

Les sol·licituds poden ser presentades al registre de la UdG per una tercera persona. En cas que tingueu problemes amb la signatura electrònica contacteu amb jordi.tubert@udg.edu i us donarem instruccions.

La sol·licitud no es considerarà formalitzada si en el mateix termini de sol·licituds no s’ha presentat el justificant del formulari anterior, degudament signat, a través del registre electrònic.

Per aquesta convocatòria tenen la consideració de Grup de recerca receptor els grups de recerca de la UdG, les agrupacions de fins a 2 grups de recerca de la UdG, i els SGR.

Documentació convocatòria REQ2022 (UdG)

Convocatòria REQ2022 cat

Convocatoria REQ2022 esp

Call REQ2022 eng

La documentació a aportar la trobareu al punt 5.3 de la convocatòria.

Els models de la documentació que s'han de presentar els trobareu en aquest enllaç.

Si necessiteu més aclariments sobre aquesta convocatòria, podeu contactar amb la Secció de Recerca jordi.tubert@udg.edu.