Investiga > UE: AMIF – Accions complementàries sobre els riscos de la migració irregular

Investiga

UE: AMIF – Accions complementàries sobre els riscos de la migració irregular

Accions de suport per a campanyes d’informació i conscienciació sobre els riscos de la migració irregular de tercers països a la Unió Europea. Termini 5 de juliol 2022

La Direcció General de Migracions i Afers Interiors de la Comissió Europea publica la convocatòria  Information and awareness raising campaigns on the risks of irregular migration in third countries and within Europe (AMIF-2022-TF1-AG-INFO). L’objectiu és contribuir a la conscienciació sobre els riscos que impliquen la migració irregular a la UE.

Es finançaran accions que promoguin campanyes d’informació i conscienciació en l’àmbit de la migració a països tercers d’origen i de trànsit per les principals rutes migratòries cap a la UE, en particular les rutes de la Mediterrània oriental, central i occidental, ruta dels Balcans i la ruta de la Seda.

Els països tercers d’especial interès són: Algèria, Bangladesh, Gàmbia, Iraq, Marroc, Níger, Nigèria, Pakistan, Senegal, Tunísia i Turquia

Elegibilitat:

• Consorcis amb mínim 3 entitats de mínim 3 països diferents d’estats membres de la Unió Europea
  • No es financen activitats de recerca
  • Les entitats amb ànim de lucre no poden actuar com a coordinador del consorci
  • Accions complementàries i de suport

Finançament

• Entre 500k€ i 1M€/projecte, (un sol país tercer)
  • Entre 500k€ i 1.5M€/projecte (per diferents països tercers – projecte regional)

Els projectes poden tenir una durada de 24 mesos.

Pressupost: 8M€ (entre 5 i 15 accions)

Termini:  5 de juliol 2022, 17h00

Guia del sol·licitant

Presentació via Participant Portal