Investiga > BBVA - Convocatòria de projectes de recerca 2021

Investiga

BBVA - Convocatòria de projectes de recerca 2021

Aquesta convocatòria vol impulsar la recerca i la seva projecció a la societat amb l'objectiu d'incrementar les oportunitats individuals i col·lectives i d'abordar de forma eficaç els reptes del s. XXI. Termini de sol·licituds: fins al 15 de març

Els projectes d'aquesta convocatòria s'han d'emmarcar en alguna de les àrees següents:

1. Matemàtiques: es finançarà un màxim de 4 projectes, amb una dotació individual de 150.000€ (termini d'execució de 26 mesos)
    2. Canvi climàtic, ecologia i biologia de la conservació: es finançarà un màxim de 4 projectes, amb una dotació individual de 125.000€ (termini d'execució de 24 mesos)
    3. Biomedicina: es finançarà un màxim de 4 projectes, amb una dotació individual de 150.000€, de la modalitat d'oncologia bàsica i traslacional, un màxim de 2 projectes, amb una dotació individual de 100.000€, de la modalitat epidemilogia SARS-CoV-2 (termini d'execució de 24 mesos)
    4. Ciències socials: es finançarà un màxim de 5 projectes, amb una dotació individual de 50.000€ (termini d'execució entre 12 i 18 mesos)
    5. Filosofia: es finançarà un màxim de 20 projectes, amb una dotació individual de 30.000€ (termini d'execució entre 12 i 18 mesos)

L'investigador/a principal ha de reunir els requisits següents:

• Tenir nacionalitat espanyola o residència a l'Estat
    • Estar en possessió del títol de doctor
    • Tenir víncle laboral amb una Universitat durant tot el projecte

La resta de membres de l'equip ha de tenir algun víncle amb el centre o universitat sol·licitant.

Sol·licituds

• DNI del/la investigador/a principal
    • Memòria científica del projecte, en format lliure, que contingui els apartats següents:
        1. Estat de la qüestió i objectius
        2. Metodologia de la recerca
        3. Experiència i idoneïtat de l'equip investigador
        4. Pla de treball i calendari
        5. Pla de difusió i explotació dels resultats
        6. Pressupost, d'acord amb les despeses elegibles, inclosos els overheads i l'IVA

Pels projectes de les àrees de Biomedicina i Matemàtiques la memòria s'ha de presentar, preferentment, en anglès; per la resta d'àrees ha de ser en castellà.

El termini de presentació de sol·licituds finalitza el 15 de març, a les 18.00 hores.

Bases de la convocatòria

Formulari de sol·licitud

Document de preguntes freqüents

Web de la convocatòria