Investiga > UE: HEU – 117M€ per la implementació de la missió de ciutats intel·ligents i climàticament neutres

Investiga

4 tòpics oberts sota la Missió de Ciutats de la Comissió Europea. Termini 26 d’abril 2022

La Missió de la Comissió Europea “Climate-Neutral & Smart Cities”, una de les 5 missions sota el programa Horizon Europe, ha obert 4 tòpics amb oportunitats de finançament pels següents tòpics:

- Unleashing the innovation potential of public transport as backbone of urban mobility HORIZON-MISS-2021-CIT-02-02, pressupost 40M€

- Positive Clean Energy Districts HORIZON-MISS-2021-CIT-02-04, pressupost 40M€

- Global cooperation and exchange on urban climate neutrality HORIZON-MISS-2021-CIT-02-05, pressupost 2M€

- Urban planning and design for just, sustainable, resilient and climate-neutral cities by 2030 HORIZON-MISS-2021-CIT-02-01, pressupost 35M€

El 18 de gener 2022 es va dur a terme la jornada informativa de la Comissió Europea sobre aquesta Missió i els tòpics 2022 (veure enregistrament).

Si busqueu socis per formar un consorci i/o voleu presentar la vostra expertesa, el proper 10 de febrer 2022 hi haurà una jornada International per fer xarxa (brokerage event). Més detalls aquí

Les convocatòries estan publicades en el Portal Funding & Tender.

Termini: 26/04/2022

Si necessiteu més aclariments sobre aquesta convocatòria, podeu contactar amb la Secció de Projectes Europeus i Internacionals de l’OITT: european.office@udg.edu