Investiga > UE: Amazon Research Award – recerca en intel·ligència artificial

Investiga

UE: Amazon Research Award – recerca en intel·ligència artificial

El programa finança projectes en àrees de recerca rellevants per Amazon. Termini 21/01/2022

La convocatòria de l’hivern 2022 amb la temàtica “Alexa Fairness in AI. Building AI for everyone” busca projectes de recerca que tractin un dels següents tòpics:

• Transparency, explainability, and accountability in AI systems
    • Theories of computational/algorithm fairness and factors that affect algorithmic trustworthiness
    • Detecting and ameliorating adverse biases in data and algorithms, and fairness-aware design of algorithms
    • Metrics and methods for designing, piloting, and evaluating systems that mitigate against adverse biases and ensure fairness, including the use of human-machine collaboration and decision support

El programa Amazon Research Awards (ARA) finança projectes de recerca en àrees rellevants per Amazon, com robòtica, machine learning, seguretat, sostenibilitat, entre d’altres.

Elegibilitat:

• personal investigador amb un vincle permanent amb un centre acadèmic, de qualsevol país.
    • un Investigador/a principal només pot presentar una proposta per convocatòria (bianual)

Finançament/Premis:

En base al pressupost presentat, el personal investigador principal seleccionat podrà rebre durant un període d’un any:

• fins a 80.000USD de mitjana
    • AWS promotional Credits, fins a 40.000USD de mitjana
    • Recursos de formació, incloent tutorials AWS i sessions hands-on amb personal investigador Amazon i enginyers

Normes del programa

Preguntes més freqüents

Projectes finançats

Termini: 21 de gener 2022, 11:59pm PT

Presentació: via plataforma (màxim 4 pàgines, excloent els annexos)

Si necessiteu més aclariments sobre aquesta convocatòria, podeu contactar amb la Secció de Projectes Europeus i Internacionals de l’OITT: european.office@udg.edu