Investiga > Agencia Estatal de Investigación - Ajuts Severo Ochoa i María de Maeztu

Investiga

Agencia Estatal de Investigación - Ajuts Severo Ochoa i María de Maeztu

Aquesta convocatòria té com a objectiu impulsar la qualitat, la rellevància i l’impacte internacional de la investigació realitzada a Espanya i potenciar l'enfortiment institucional dels centres i unitats d'excel·lència existents al nostre país, així com el seu efecte tractor sobre el conjunt del Sistema Espanyol de Ciència, Tecnologia i Innovació.

Per aconseguir aquesta finalitat, la convocatòria promou:

a) L'acreditació de centres de recerca com a Centres d'Excel·lència Severo Ochoa i el finançament dels plans estratègics que executin aquests centres destinats a enfortir les seves capacitats científiques i estratègiques; potenciar-ne el lideratge internacional; impulsar l'agregació de capacitats cientificotècniques, incloent-hi la col·laboració interna, així com amb altres centres, unitats i amb el teixit empresarial; millorar la generació de resultats d'alt impacte científic, social i econòmic; contribuir a la formació, atracció i incorporació de talent; i actuar com a agents tractors al Sistema Espanyol de Ciència, Tecnologia i Innovació.

b) L'acreditació d'unitats de recerca com a «Unitats d'Excel·lència Maria de Maeztu» i el finançament dels programes estratègics de recerca de frontera que executin aquestes unitats destinats a enfortir les seves capacitats científiques; impulsar la especialització de la investigació; potenciar l'agregació de capacitats científico-tècniques a través de la col·laboració interna així com amb altres centres, unitats i amb el teixit empresarial; millorar la generació de resultats d'alt impacte científic, social i econòmic; contribuir a la formació i atracció de talent; i actuar com a agents tractors en el conjunt del Sistema Espanyol de Ciència, Tecnologia i Innovació

c) El finançament, sense acreditació, de centres i unitats que executin algunes accions d’alt impacte de les compreses en els seus plans estratègics o programes estratègics d’investigació, i que els permetin un millor posicionament en futures convocatòries.

Contingut de la sol·licitud

Les sol·licituds es presentaran electrònicament i hauran de contenir la següent documentació:

• Tipus d’actuació escollida
  • Identificació de l’àmbit científic
  • Identificació de l’àrea o subàrea temàtica
  • Dades identificatives del centre o unitat
  • Dades identificatives del director/a i dels investigadors garants
  • Desglossament del pressupost
  • Memòria de les activitats científico-tècniques
  • CVA abreviat del director científic
  • Annex de la memòria de les activitats científico-tècniques

Terminis

El termini de presentació de sol·licitud s’inicia el 31 de gener de 2022 i finalitza el 22 de febrer de 2022, a les 12h.

Termini intern per a enviar la documentació que calgui signar institucionalment finalitzarà el pròxim 17 de febrer de 2022.

Podeu trobar més informació a convocatòria i a la Base de Dades Nacional de Subvencions, Codi BDNS 597657

Si teniu interès en sol·licitar un ajut en aquesta convocatòria us demanem que us poseu en contacte amb nosaltres  (Jordi Tubert) – recercaoitt@udg.edu