Investiga > Programa d'assessorament empresarial MAP-EADA

Investiga

L'escola de negocis EADA organitza el Market Assessment Program (MAP), un programa gratuït d'assessorament i suport per evaluar noves oportunitats de negoci i de mercat, adreçat, en el cas de la UdG, a investigadors i investigadores que tinguin com a objectiu crear una Empresa de Base Tecnològica (EBT) o que estiguin en les primeres fases de creació.

Durada del programa: Del gener de 2022 al juliol del 2022.

Lliurables:

Les empreses i projectes seleccionats en el programa van rebre al final del procés un dossier amb un Pla de Negocis exhaustiu, una presentació amb els punts clau del projecte i tots els documents respalden l’anàlisi i treballs realitzats durant el procés (fulls de càlcul, enquestes, annexos, etc.).

Beneficiaris:

Els projectes poden procedir d'una àmplia gamma d'organitzacions i indústries i poden abordar les següents situacions:

• Creació d'una startup
  • Creació de noves unitats de negoci, spin offs de l'empresa existent, avaluació de noves oportunitats de negoci ...
  • Reestructuració de el model de negoci actual per al creixement, Internacionalització del negoci

Requisits per participar:

• Els promotors de el projecte són entusiastes, estan compromesos amb el procés i mostren un interès real en el resultat. La necessitat d'aquest pla és clau i no només alternatiu o opcional per als promotors del projecte
  • L'abast de el projecte està ben definit i ha de complir amb un alt nivell d'ambició i complexitat per poder ser abordat per un equip de 4-6 participants Això s'acordarà juntament amb el comitè de selecció d'EADA.
  • Els promotors de el projecte (empresaris o empleats en nom de les seves empreses):
    • Designen a l'mínim 1 persona de contacte per a l'equip durant tot el procés.
    • Estan disponibles durant una mitjana de 2-3 hores a al mes (en persona o en línia) i estan disposats a invertir temps per respondre preguntes a l'equip i discutir el progrés dels treballs
    • Confien en l'equip i estan disposats a compartir informació confidencial (sota un Acord de Confidencialitat / NDA si és necessari) *
    • Estàn disponibles per a la presentació final de resultats (presentació d’1 hora) i si l’equip requereix, per a presentacions parcials de resultats al llarg del procés.
    • Avaluaran l'acompliment i els entregables de l'equip des de la perspectiva de client a la fi de l'procés.
  • Els promotors de el projecte (representant de l'empresa en el projecte o emprenedors) han d'assistir a un mòdul de formació. El mòdul consta de 5 capacitacions de dues hores i requereix de 3 a 6 hores addicionals de treball de camp entre cada sessió en les dates a continuació. El treball és pràctic i 100% enfocat en fer progressar el seu emprendiment. Aquest treball de camp consisteix en realitzar una sèrie d'entrevistes juntament amb el seu equip d'estudiants assignat, i és fonamental per a l'èxit de l'empresa. Sense assistència, se li donarà de baixa d'el programa. Aquest mòdul es durà a terme en les següents dates:
    • 26 gener, febrer 9 23 febrer, 16 de març i 30 de març a horari de 17h a 19h. A partir de la sessió 3 el temps d'assistència es pot reduir només a l'torn de feedback assignat a cada empresa.

Més informació i inscripcions: https://www.eada.edu/ca/empreses-i-institucions/investigacio-aplicada/centre-emprenedors/map

Termini d'inscripcions: Dimecres 17 de novembre de 2021

Coordinació UdG: valoritzacio@udg.edu