Investiga > Ajuts per a tesis doctorals en català (TDCAT)

Investiga

Ajuts per a tesis doctorals en català (TDCAT)

Ajuts per tesis doctorals en català que s'hagin defensat durant l'any 2016. La convocatòria ja està oberta i es tancarà el 4 de juliol de 2017. La tramitació de la sol·licitud serà de forma telemàtica.

L'AGAUR atorga ajuts per a tesis doctorals en català que s'hagin defensat durant l'any 2016, destinats a contribuir les despeses i taxes administratives associades amb la finalització de la tesi doctoral i amb el tràmit d'obtenció del títol de doctor/a.

S'entén com a tesi doctoral en català aquella que es pugui incloure en algun dels supòsits següents:

a) Tesis íntegrament escrites en català
b) Tesis desenvolupades amb l'obtenció del títol de doctor/a amb menció europea i que estiguin escrites en català i una altra llengua oficial de la Unió Europea
c) Tesis estructurades com a compendi de publicacions on les parts o els capítols que no siguin publicacions estiguin escrites en català.

Es podran beneficiar d'aquests ajuts els/les sol·licitants que hagin obtingut el títol de doctor/a durant l'any 2016 a una universitat del sistema universitari de Catalunya o fora de l'estat espanyol, i que hagin escrit la tesi doctoral en català d'acord a algun dels punts anteriors.
La resta d'obligación estan descrites en el punt 2.1.2 de les bases reguladores.

La sol·licitud s'ha d'omplir per via electrònica a través de la pàgina de l'AGAUR.

L'import de l'ajut serà com a màxim de 500€.

Com a requisit addicional caldrà que les tesis sol·licitants d'aquest ajut s'hagin incorporat al dipòsit de tesis doctorals en xarxa (TdX), gestionat pel Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya (CSUC) abans del 31 de desembre.

Més informació a la documentació de la convocatòria: bases TDCAT , convocatòria TDCAT .

Persona de contacte AGAUR: Laura Parellada (lparellada@gencat.cat)