Investiga > UE - AI4media:Recerca i aplicacions d’intel·ligència artificial per a mitjans de comunicació

Investiga

500.000€ per 10 projectes que puguin donar respostes a determinats reptes i desenvolupar solucions innovadores en intel·ligència artificial. Termini 1/12/2021

El projecte AI4media obre la primera convocatòria que busca finançar projectes de recerca i desenvolupament d’aplicacions d’intel·ligència artificial (IA) que puguin enriquir les eines ja existents en la plataforma AI4EU.

Modalitats i durada:

• Recerca: busca personal investigador en l’àmbit de l’IA que pugui aportar valor afegit a l’ecosistema AI4Media desenvolupant i integrant nova recerca en àrees relacionades amb els mitjans de comunicació; els projectes tindran una durada de 12 mesos
  • Aplicacions: busca innovadors (PIMEs) que puguin aportar aplicacions IA pel sector dels mitjans de comunicació; les solucions hauran de tenir un minim TRL7 tindran una durada de 9 mesos

Els projectes han de donar resposta a un dels 7 següents reptes (4 per recerca i 3 per aplicacions)

• Reptes de recerca
    1. Bio-inspired deep learning
    2. Human-centered interactive explainable AI
    3. Combining deep learning-based computer vision and classic path-planning/control for autonomous UAC cinematography tasks
    4. Innovative solutions for fake news detection in line with fundamental rights and the developing EU regulations
  • Reptes d’aplicacions
    1. Evidence collection in Digital media authentication
    2. Navigating multi perspectivity in media heritage collections
    3. Leveraging the power of media archives through AI

Pressupost: 500.000€ que es repartiran entre 10 projectes en total per les 2 modalitats (5 projectes/modalitat).

Finançament: 50.000€/projecte.

Termini: 1 de desembre 2021, 17h00CET

Bases de la convocatòria

Més informació