Investiga > G-Accelerator Program de suport a projectes i empreses d'impacte social

Investiga

El G-Accelerator Program de suport a projectes i empreses d'impacte social, està organitzat per la Universitat de Vic i l'Escola de Negocis GBSB Global, i promogut pel Departament d'empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya. El Programa busca emprenedors de nova generació amb idees innovadores i disruptives per a la creació d’empreses amb impacte social, en verticals com:

• ECONOMIA CIRCULAR
  • ECONOMIA DE PROXIMITAT
  • NEGOCIS SOSTENIBLES
  • POST COVID SOLUCIONS DE NEGOCI PER A UN MÓN MILLOR

El Programa ofereix 2 itineraris d'acompanyament, que s'ajustaran a la tipologia i estat de desenvolupament dels projectes presentats:

Itinerari "Incubació":

1. 5 mesos de formació (166 hores) que inclou conceptualització, pla de llançament al mercat, preparació del negoci i finançament.
  2. 20 hores de mentoria amb professionals acreditats que t’ajudaran a desenvolupar la seva idea de negoci
  3. Networking: Promoció del treball amb Xarxa a) entre les pròpies persones emprenedores, b) entre les persones beneficiàries del programa i l’ecosistema d’emprenedoria de Barcelona i c) entre les persones beneficiàries del programa i les comunitats d’emprenedors internacionals.
  4. Fins a 3.000 Euros en mentoria especialitzada destinada a a) Alternatives de finançament públic i privat, b) Estratègia de desenvolupament de clients i c) Estratègia de desenvolupament de producte.

Itinerari "Accelerator Services" per a projectes més avançats:

1. Itinerari personalitzat.
  2. Enfoc internacional.
  3. Mentoria/Coaching.
  4. Cerca de clients: Product development, customer development, accions comercials.
  5. Desenvolupament d'estratègia de negoci.
  6. Fundraising.

Més Informació: https://www.global-business-school.org/landing/g-accelerator-cat

Data límit d'inscripcions aproximada: 01/12/2021

Selecció de projectes: 15/12/2021