Investiga > UE: Premis WestMED 2021 per l'economia blava en la Mediterrània
Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
UdG 30 anys
Tancar

Investiga

UE: Premis WestMED 2021 per l'economia blava en la Mediterrània

Quatre categories per als millors Projectes que reforcen la economia blava en la regió Mediterrània occidental. Termini 27/09/2021

La primera edició de la WestMED Project Awards és una competició internacional que vol premiar les iniciatives i històries d’èxit que ofereixen solucions innovadores i replicables que incorporen la visió de la iniciativa WestMED sobre la regió Mediterrània occidental.

Les 4 categories de premi estan basades en el full de ruta de la Mediterrània occidental:

1. Consum i producció sostenibles
  2. Biodiversitat, conservació de l’habitat marí i resposta a la contaminació marina
  3. Pesca sostenible, aqüicultura i desenvolupament de la comunitat costanera
  4. Desenvolupament i circulació d’habilitats

Elegibilitat

• Qualsevol entitat jurídica d’un estat membre de la iniciativa WestMED (Algèria, França, Itàlia, Líbia, Malta, Mauritània, Marroc, Portugal, Espanya, Tunísia)
  • Un Projecte o iniciativa en curs o finalitzat
  • Un Projecte iniciat durant els 36 mesos anteriors a l’anunci de l’actual convocatòria.

Es concedirà 1 premi per a cada categoria, en total es premiaran 4 projectes o iniciatives.

Termini: 27 de setembre 2021