Investiga > Programa de Preacceleració per a projectes emprenedors tecnològics de Barcelona Activa

Investiga

Vols portar al teva tecnologia al mercat?

Vols impulsar la teva startup tecnològica?

Barcelona Activa convoca una nova edició del Programa de Preacceleració per a projectes emprenedors tecnològics. (Veure: https://emprenedoria.barcelonactiva.cat/emprenedoria/cat/incubacio/programa/Preacceleracio.jsp ).

És un programa d'acompanyament a projectes emprenedors en fases inicials amb un alt impacte tecnològic. Els equips seleccionats tindran al seu abast, de la mà de persones expertes del sector, serveis dirigits a facilitar la posada en marxa dels seus projectes. Els projectes o start-ups seleccionats tindran al seu abast assessorament personalitzat, un espai de coworking gratuït, workshops amb experts, accés a possible inversió i connexions amb la comunitat emprenedora.

Beneficiaris: Projectes o start-up's tecnològiques, preferiblement amb:

• Patents o know-how com a gran actiu,
  • Un equip integrat per personal científic i/o tècnic, altament qualificat, involucrat en el desenvolupament del producte i/o servei,
  • Un prototip funcional

Data límit d'inscripció: Abans del Dilluns 6 de setembre de 2021

Què ofereix el Programa?

• Mentoring especialitzat
  • Workshops sobre conceptes empresarials i habilitats de negoci
  • Capacitació per a tenir una proposta atractiva per a inversors
  • Connexions amb l'ecosistema d'start-ups de Barcelona
  • 4 mesos d'espai de treball gratuït a la Incubadora MediaTIC
  • Participar del Demoday, amb 5.000 € per al projecte guanyador