Investiga > 2a Edició del Programa "Starthealth" de suport a empreses del sector Salut

Investiga

2a Edició del Programa "Starthealth" de suport a empreses del sector Salut

El TecnoCampus Maresme, amb el suport de la Diputació de Barcelona, convoca la 2a Edició del Programa "StartHealth, un programa d'acceleració per a start-ups d'alt potencial de creixement del sector salut.

El TecnoCampus Maresme, amb el suport de la Diputació de Barcelona, convoca la 2a Edició del Programa "StartHealth", un programa d'acceleració per a start-ups d'alt potencial de creixement del sector salut, de fins a 5 anys de vida. El programa ofereix suport en la validació de la tecnologia i el model de negoci, en el llançament del producte al mercat i accés a finançament per accelerar el seu creixement.

Beneficiaris: Start-ups del sector salut de 0-5 anys de vida, amb un Producte Mínim Viable (MVP), en els àmbits Digital Health (Plataformes web, mòbils, IA, IoT, Big Data) / Medical Devices (Instruments  mèdics, rehabilitació, diagnosis malalties)  i/o Biotech .

Durada del Programa: 6 mesos.

Més Informació i inscripcions: https://www.tecnocampus.cat/ca/empresa/programa-acceleracio/health

Data límit d'inscripció: 31 de juliol de 2021