Investiga > UE: Transcan-3: Ajuts a la recerca en càncer

Investiga

UE: Transcan-3: Ajuts a la recerca en càncer

Ajuts nacionals a projectes RDI col·laboratius interncionalas en recerca translacional en càncer. Termini pre-propostes 29/06/2021

El 20 d’abril 2021 la xarxa TRANSCAN-3  ha obert la seva primera convocatòria conjunta internacional amb el tòpic “Next Generation cancer immunotherapy: targeting the tumour microenvironment” per finançar projectes col·laboratius innovadors i ambiciosos en recerca traslacional en càncer.  La TRANSCAN- 3 “Sustained collaboration of national and regional programmes in cancer Research” es una iniciativa ERA-NET co-finançada entre 28 agències nacionals de 19 països participants i la Comissió Europea.

Objectius:

• Identification and validation of TME subclasses and their contribution to resistance mechanisms: translational research using tumour samples collected from retrospective and/or prospective patient cohorts
  • TME approaches to improve the efficacy of immunotherapy in patients

Elegibilitat

• Consorcis amb mínim 6 socis de mínim 3 paisos participants
  • Cada soci ha de complir amb les normes d’elegibilitat fixades per la seva pròpia agència nacional finançadora

Pressupost

• FCAECC: 0.4M€
  • ISCIII: 0.75M€ (3-5 projectes)

Finançament

• FCAECC: màx.150k€
  • Fins a 175k€/soci o fins a 250k€/coordinar

Text convocatòria

Guia del sol·licitant

Projectes finançats

La presentació es fa en 2 fases.

Termini pre-propostes: 29/06/2021, 12:00 CET