Investiga > Fundación Alfonso Martín Escudero: Beques d’investigació en universitats o centres a l’estranger

Investiga

La Fundación Alfonso Martín Escudero convoca 40 beques per realitzar treballs d’investigació en universitats o centres d’investigació a l’estranger, en temes compresos a les àrees de:

Les àrees de les beques estan compreses en els camps de:

• Agricultura i ramaderia
  • Ciències del mar
  • Ciències de la salut
  • Tecnologia dels aliments

Dotació

Les beques consisteixen en:

• Un import entre 1.900 i 3.000 € mensuals segons el país de destinació
  • Ajuda de 3.100 € pels trasllats i instal·lació
  • Assegurança de malalties o accidents

Requisits

Estar en possessió del títol de doctor d’una universitat espanyola o amb el reconeixement convalidat, o d’especialitat en:

• Medicina (MIR)
  • Biologia (BIR)
  • Farmàcia (FIR)
  • Psicologia (PIR)
  • Química (QUIR)
  • Radiologia Hospitalària

Estar admès en una universitat o centre d’investigació a l’estranger en el període sol·licitat

Tenir bons coneixements de l’idioma del país receptor

Le beca és incompatible amb qualsevol altre beca, ajuda o contracte, de qualsevol modalitat o denominació.

• De 12 a 24 mesos, des de l’acceptació de l’ajut

Presentació de sol·licituds i documentació

• Fins dilluns 14 de juny a les 14 hores
  • Per correu electrònic a becas@fundame.org