Investiga > UE: Eurogia Green Transition: Ajuts per desenvolupar solucions tecnològiques per la transició verda

Investiga

El Clúster EUREKA-EUROGIA ha obert una convocatòria amb el títol “Technology Driven Green Transition”  per finançar projectes tecnològics en els següents àrees:

energies renovables,  emmagatzematge d’energia, eficiència i estalvi d’energia, integració de sistemes d’energia, hidrògen verd, captura i ús del CO2, reducció d’emissions de CO2, indústria verda i sostenible, reforçar la cadena de valor industrial per establir una sòlida cadena de subministrament de components i equipaments, eco-disseny-reciclatge-reutilització de materials i economía circular, reducció i eliminació de residus, estalvi de matèries estratègiques, materials i aigua en processos més sostenibles, seguretat hídrica, monitorització ambiental i recursos biològics.

La convocatòria està co-finançada entre agències nacionals R+D+i dels 11 països participants.

Elegibilitat:

• Consorcis amb mínim 2 empreses de 2 països Eureka diferents
  • Cada socis haurà de complir amb les normes d’elegibilitat de la seva pròpia agencia nacional

Les universitats espanyoles podran participar com a subcontractades per empreses espanyoles, finançades pel CDTI.

Pressupost: 10-15M€

El Clúster Eureka Eurogia es una Xarxa internacional de cooperació que impulsa el desenvolupament de projectes de col·laboració tecnològica R+D+i per fomentar la competitivitat i productivitat de la industria europea a través del desenvolupament de solucions que recolzin la “Transició Verda” en Europa,.

Brokerage event: El 29 de març s’organitzarà una reunió virtual per explicar els detalls de la convocatòria i facilitar la col·laboració entre entitats interessades.Podeu consultar el següent enllaç

Termini: 15/06/2021, 17h00 CET

Consulteu el resum de la convocatòria aquí: Resum de la convocatòria

Podeu consultar l'eina per a la cerca de socis al següent enllaç