Investiga > UE: JPND 2021 - Recerca en Malalties Neurodegeneratives

Investiga

UE: JPND 2021 - Recerca en Malalties Neurodegeneratives

Ajuts a projectes de recerca amb la temàtica “Linking pre-diagnosis disturbances of physiological systems to Neurodegenerative Diseases”. Termini 2/03/2021

El 4 de gener 2021, la Programació Conjunta per recerca en Malalties Neurodegeneratives (JPND) va obrir la nova convocatòria amb la temàtica “Linking pre-diagnosis disturbances of physiological systems to Neurodegenerative Diseases”.

Es finançaran projectes innovadors, amb equips multidisciplinaris i multinacionals, per identificar i mesurar els efectes fisiologics i els biomarcadors relacionats que poden estar vinculats amb el desenvolupament de malalties neurodegeneratives.

La JPND està co-finançada entre la Comissió Europea i agències nacionals de diferents estats i és la iniciativa global més gran existent que dona suport a la recerca sobre els reptes plantejats per les malalties neurodegeneratives.

Els participants espanyols, centres de recerca i universitats, seran finançats per l’Instituto Nacional de Salud Carlos III (ISCIII).

Elegibilitat:

- consorcis amb minim 3 i màxim 6 socis de minim 3 països elegibles;

- cada entitat haurà de complir amb les normes de finançament fixades per la seva agència nacional finançadora;

- les universitat espanyoles només hi podran participar conjuntament amb un hospital, centre de recerca en salut acredidat del sistema espanyol de salut, etc.

Pressupost:

- total: 19M€

- ISCIII: 500k€ (3-5 projectes)

Finançament (ISCIII): màx.175k€/soci (màx.250€/coordinador)

Termini (pre-propostes): 2/03/2021, 15h00

Text convocatòria: aquí

Més informació: aquí

Si necessiteu més aclariments sobre aquesta convocatòria, podeu contactar amb la Secció de Projectes Europeus i Internacionals de l’OITT: european.office@udg.edu