Investiga > AECC – Proyectos estratégicos 2021

Investiga

AECC – Proyectos estratégicos 2021

L’objectiu d’aquesta convocatòria és promoure línies de recerca estratègiques per l'AECC i els pacients de càncer, amb el fi d'abordar els reptes en línies com les cures pal·liatives, l'oncologia radioteràpica, la prevenció i l'epidemiologia. Termini: 17 de desembre.

Característiques dels projectes

Els projectes tindran una durada màxima de 3 anys i hauran de començar abans de l’1 de desembre de 2021. L’ajut econòmic serà de 150.000 € bruts, distribuïts en tres anualitats, que es formalitzarà per mitjà de la signatura d’un conveni.

La persona responsable del projecte ha d'estar en possessió del títol de doctorat i tenir, com a mínim, dos articles publicats o acceptats per a la seva publicació com a darrer autor en una revista internacional de primer quartil amb una avaluació per parelles en el moment de presentar la sol·licitud, en els darrers cinc anys. A més, ha de ser cap del grup des de fa més de cinc anys.

Sol·licituds

El procés de sol·licitud constarà de dues fases, en les que cal aportar la següent documentació:

Fase 1: Pre-proposta

• formulari de la pre-proposta segons el model disponible al web de la convocatòria (en anglès)
          • el CVA (segons model de la FECYT, de 4 pàgines) de la persona responsable (en anglès)
          • fotocòpia del DNI, passaport o targeta de residència vigents

Fase 2: Proposta completa

• memòria científica (en anglès)
          • memòria econòmica (en anglès)
          • document de conformitat del centre
          • dictàmens ètics favorables, si s'escau
          • document de tarifes internes del centre

La sol·licitud s'ha de tramitar a través del web de la Fundació Científica de l'AECC. El termini de sol·licitud finalitza el 17 de desembre.

Si se supera la 1a fase, la Fund. Científica de l'AECC ho comunicarà als investigadors que disposaran d'un nou termini per aportar la documentació de la 2a fase; per aquest motiu us recomanem que comenceu a gestionar l'aprovació de la proposta per part del Comitè d'Ètica competent.

Documentació

Si teniu interès a sol·licitar un ajut en aquesta convocatòria, us demanem que ens ho comuniqueu al més aviat possible a recercaoitt@udg.edu / 972 41 9746 (Pau Blasco)