Investiga > G-Accelerator Impact Call 2023

Investiga

El programa Impact Call 2023 de G-Accelerator busca emprenedors creatius i resilients, que busquin crear empreses amb impacte, per millorar el món i la societat.

Beneficiaris: Emprenedors creatius i resilients dels camps de: negocis sostenibles, economia circular i de proximitat, ciutats i comunitats sostenibles, salut i benestar, consum i producció responsables, educació de qualitat.

Què ofereix el programa?

• Formació de 6 mesos, dividida en fases de conceptualització, test de mercat i, habilitats de gestió (230 hores).
  • Mentoria de negoci i específica (20 hores).
  • Networking
  • Suport financer. El projecte finalista rebrà fins a 3.000€

Com s'organitza el programa?

Fase 1: G-Accelerator Bootcamp. Tallers intensius de 4 dies, amb validació de negoci segons metodologia Agile i Design Sprint. Es seleccionaran 12 projectes que passaran a la Fase 2.

Fase 2: Programa de trucades d'impacte G-Accelerator. Dividit en tres subfases:

• Anàlisi d'oportunitats. Es presentarà el model de negoci CANVAS i el TAM-SAM-SOM.
  • Anàlisi del mercat i validació del model de negoci. Es presentarà el producte mínim viable (MVP) o prototip, i el roadmap de la startup.
  • Estratègia i recursos. Es presentarà el pla econòmic i financer, acompanyant de la presentació Investor DECK.

Fase 3: Demo-Day. Es proporcionarà el pla de negoci final del programa.

Més informació: ENLLAÇ

Inscripcions

Data límit d'inscripcions: 10/04/2023

Suport en la inscripció: valoritzacio@udg.edu