Investiga > UE: Licitació per un contracte d'assessorament científic per a l’aqüicultura

Investiga

UE: Licitació per un contracte d'assessorament científic per a l’aqüicultura

Un contracte marc múltiple per suport en l’aplicació de la legislació europea per a l’aqüicultura. Termini 12 de gener 2023

L’Agència Executiva Europea de Clima, Infraestructures i Medi Ambient (CINEA) convoca una licitació amb les següents dades:

Referència: 2022/OP/0014

Títol: Multiple Framework Contract in Cascade for the Provision of Scientific Advice for Aquaculture

Descripció:

La CINEA llança una licitació per un contracte marc múltiple en cascada per una prestació de servei d’assessorament científic específic per l’aplicació de la legislació de la UE en aqüicultura, la implementació de directius estratègiques per a l’aqüicultura de la UE i la futura iniciativa de la UE sobre les algues.

L’objectiu és contribuir al desenvolupament del potencial del sector de l’aqüicultura a la UE de forma coherent amb els objectius del Pacte Verd Europeu.

L’estudi ha de cobrir l’àmbit geogràfic dels 27 estats membres de la UE i s’ha de presentar una oferta tècnica per a cada un dels tres escenaris següents:

• Anàlisis científic d’una sol·licitud per afegir noves especies aqüícoles a l’annex IV del Reglament 708/2007 relatiu a l’ús d’espècies exòtiques i localment absents en l’aqüicultura
  • Desenvolupament d’un mètode de referència per avaluar la petjada de carboni de l’aqüicultura de peixos
  • Identificar les mancances de dades sobre la producció d’algues a nivell de la UE i proporcionar orientació sobre el desenvolupament del sector.

Tipus de contracte: contracte marc

Durada: 36 mesos (+12 mesos de pròrroga)

Mètode d’adjudicació: qualitat - preu (veure plecs de la contractació)

L’oferta es pot presentar individual o en consorci.

Valor total estimat: 2M€ (sense IVA);

Termini:

• recepció d’ofertes: 12/01/2023, 17:00 CET

Plecs

Si necessiteu més aclariments sobre aquesta convocatòria, podeu contactar amb la Secció de Projectes Europeus i Internacionals de l’OITT: european.office@udg.edu