Investiga > MCI - Convocatòria Redes de investigación 2022 (modalitat "redes temáticas")

Investiga

MCI - Convocatòria Redes de investigación 2022 (modalitat "redes temáticas")

L'objectiu d'aquesta convocatòria és el foment de la creació de xarxes de recerca que promoguin la complementarietat de capacitats, l'optimització de recursos i la generació de sinergies entre grups de recerca de diferents institucions. El termini intern UdG finalitza el dia 10 d'octubre.

Les universitats podem optar a la modalitat "A"de Xarxes temàtiques: constituïdes per investigadores i investigadors de la mateixa o similar àrea temàtica de coneixement, però la convocatòria també contempla la creació de xarxes de tipus ICTS (constituïdes per representants d'infraestructures ICTS) i xarxes estratègiques (constituïdes per representants d'entitats participants en aliances d'I+D+I i en consorcis europeus d'infraestructures).

REQUISITS

L'equip estarà format per entre 6 i 15 representants de grups de diferents institucions. Així mateix, totes les persones que formin part de la xarxa hauran de tenir el grau de Dr./Dra. i complir amb el requisit de vinculació, amb les seves respectives institucions, des de la data de fi del període de sol·licituds i fins, com a mínim, la fi del període d'execució. A més, la persona coordinadora haurà d'haver estat investigador/a principal d'algun projecte de recerca aprovat (sigui finalitzat o vigent) que hagi estat concedit en les convocatòries 2018, 2019 o 2020 de "Retos investigación", "Generación de conocimiento" o "Proyectos de I+D+i" (totes elles del Plan Estatal de I+D+i 2017-2020).

El termini d'execució de les actuacions serà de 2 anys, a comptar des de la data que s'indicarà en la resolució de concessió; en tot cas, la data d'inici no serà abans de l'1 de gener del 2023.

La subvenció podrà finançar totalment o parcial el pressupost sol·licitat, que no serà superior als 150.000€. Entre les despeses elegibles es contempla l'informe d'auditoria per un màxim de 1.200€.

SOL·LICITUDS

La sol·licitud constarà d'un formulari electrònic (que caldrà emplenar i fer signar electrònicament per tots els integrants de la proposta), una memòrica tècnica (annex III, de màxim 10 pàgines), d'acord amb el model normalitzat, i el CVA (de 4 pàgines) del/la coordinador/a de la xarxa; la resta de membres de la xarxa podran detallar en el formulari els seus principals mèrits científics dels darrers 10 anys.

Les sol·licituds s'ha de tramitar a través del Facilit@ entre el 22 de setembre i l'11 d'octubre. Des de l'OITT haurem de revisar les sol·licituds i gestionar-ne el registre definitiu per la qual cosa establim que el termini intern UdG serà fins al 10 d'octubre a les 9.00 h

DOCUMENTACIÓ

Text íntegre de la convocatòria

Web de la convocatòria

Formulari de sol·licitud

Model memòria

Model CVA angles / castellà

Manual de ayuda

FAQs

Si teniu interès a sol·licitar un ajut en aquesta convocatòria, poseu-vos en contacte amb nosaltres (Pau Blasco - recercaoitt@udg.edu / 9746) al més aviat possible.