Investiga > UE: NGI TruBlo - Ajuts a la recerca en tecnologies blockchain

Investiga

NGI TruBlo forma part de la Iniciativa de la Comissió Europea “Next Generation Internet” NGI finançada pel programa Horizon 2020 i té com a objectiu desenvolupar nous software, plataformes i eines per continguts més fiables.

La tercera convocatòria TruBlo té com a objectiu implementar projectes de recerca a petita escala sobre un dels dos temes:

• Trust and reputation models on blockchain
  • Proof-of-validity and prrof-of location

Hi ha 2 fases

• Fase 1 d’innovació (9 mesos): es seleccionaran 20 propostes per desenvolupar les idees i preparar una publicació per descriure la solució
  • Fase 2 de progrés (6 mesos): es seleccionaran 4 projectes de la fase 1 per desenvolupar les activitats associades a la demostració/pilotatge, així com per disseminar i explotar el projecte

Elegibilitat: personal investigador, innovador, individual o en equips d’entitats d’estats membres de la UE o associats al programa H2020

Finançament:

• Fase 1: fins a 75k€
  • Fase 2: fins a 100k€ addicionals

Termini: 30/03/2022, 17h00 CET

NGI té com a objectiu aconseguir que el internet respongui a les necessitats més fonamentals, incloent la confiança, la seguretat i la inclusió.

En el periode 2018 - 2020 va tenir un pressupost de 250M€. La NGI continuarà existint com a part del programa Horizon Europe 2021-2027.

Projectes finançats

Més informació

Si necessiteu més aclariments sobre aquesta convocatòria, podeu contactar amb la Secció de Projectes Europeus i Internacionals de l’OITT: european.office@udg.edu