Investiga > 01/06 - Sessió inaugural "Deep-Tech Initiator" de suport a l'emprenedoria científica i tecnològica

Investiga

Inici:
01/06/2023 - 13:00
Fi:
01/06/2023 - 14:30
Lloc:
Microsoft TEAMS
Format:
Organitzador
OITT i Escola de Doctorat Universitat de Girona

(CAT)

L'Oficina d'Investigació i Transferència Tecnològica (OITT) i l'Escola de Doctorat de la Universitat de Girona, us conviden a la sessió inaugural del Programa "Deep-Tech Initiator" de suport a l'emprenedoria científica i tecnològica.

Aquest any tenim la sort de comptar amb el Dr. Fernando Gómez-Baquero, director dels programes Runway Startup Postdoc i Spinouts de Jacobs Technion-Cornell Institute. El seu programa canvia l'enfoc dels postdocs, no dedicats tant en publicar articles, i més actius en processos de protecció i transferència tecnològica per a la creació de spinoffs. Ell us donarà més informació, el dia 1 de juny a les 13h (CET).

Encara teniu temps per registrar-vos fins el dia 31 de maig (inclòs), enviant un correu a david.angelats@udg.edu.

Teniu més informació del programa "Deep-Tech Initiator", AQUÍ.

(CAST)

La Oficina de Investigación y Transferencia Tecnológica (OITT) i la Escuela de Doctorado de la Universitat de Girona, os invitan a la sesión inaugural del Programa "Deep-Tech Initiator" de fomento a la emprendeduría científica y tecnológica.

Este año contamos con la suerte de tener al Dr. Fernando Gómez-Baquero, director de los programas Runway Startup Postdoc i Spinouts de Jacobs Technion-Cornell Institute. Su programa cambia el enfoque de la figura postdoc, no dedicados tanto en publicar artículos, y más activos en procesos de protección y transferencia tecnológica para la creación de spinoffs. Él os dará más información al respecto, el día 1 de junio a las 13h (CET).

Aún tenéis tiempo para registraros hasta el día 31 de mayo (incluido), enviando un correo a david.angelats@udg.edu.

Tenéis más información del programa "Deep-Tech Initiator", AQUÍ.

(ENG)

The Tech Transfer Office (TTO) and the School of Doctoral Studies from the University of Girona, invite you to the inaugural conference of the "Deep-Tech Initiator" program supporting research-based entrepreneurship.

This year we are honoured to have with us, Dr. Fernando Gómez-Baquero, director of Runway Startup Postdoc and Spinouts programs from Jacobs Technion-Cornell Institute. Their program changes the concept of postdoc, that focuses more on protection and tech transfer processes for the creation of spinoffs, rather than publish scientific articles. He will give you more information about it, on 1st June at 13h (CET).

You have until 31st May (included) to register, by sending an e-mail to david.angelats@udg.edu.

Also, you have more information of the "Deep-Tech Initiator" program, HERE.

Activitats relacionades