Investiga > “CaixaImpulse Debates”

Investiga

“CaixaImpulse Debates”

Inici:
02/03/2023 - 19:00
Fi:
02/03/2023 - 21:00
Lloc:
Format:
Organitzador
Fundació "la Caixa"
Inscripcions
Web:

Pot un fàrmac activat per la llum restaurar la visió o reduir les lesions cardíaques?

Sota aquesta qüestió, la Fundació “la Caixa” celebrarà el pròxim 2 de març a les 19:00 hores (online), “CaixaImpulse Debate”.

Els fàrmacs activats per llum obren el camí a una generació de tractaments molt més precisos i amb menys efectes secundaris. Com funcionen? Quins són els seus avantatges?

El pròxim Debat CaixaImpulse comptarà amb la participació de la Dra.Núria Camarero i el Dr.Amadeu Llebaria, que estan desenvolupant fàrmacs fotosensibles per a curar la ceguesa i reduir els danys cardíacs.

Si vols registrar el teu correu electrònic per rebre la informació per accedir al debat, premeu aquí

Accés a la NOTÍCIA

Activitats relacionades