Investiga > UE: Infoday convocatòria Memòria Europea

Organitzador
Comissió Europea
Web:

L'objectiu de la convocatòria Memòria Europea (CERV-2022-CITIZENS-REM) és donar suport a projectes destinats a commemorar esdeveniments determinants de la història moderna d'Europa, incloses les causes i conseqüències dels règims autoritaris i totalitaris, i a conscienciar la ciutadania europea sobre la seva història, cultura, patrimoni cultural i valors comuns, millorant així la seva comprensió de la Unió, els seus orígens, propòsit, diversitat i assoliments i de la importància de la comprensió i la tolerància mútues.

Els projectes han de abordar una (o totes dues) de les prioritats polítiques següents establertes per al 2022:

1. Commemoració i recerca i educació sobre els crims comesos sota règims totalitaris
    2. Resistència, transició democràtica i consolidació democràtica a la UE

La Comissió Europea organitza un infoday per presentar aquesta convocatòria el proper 2 de febrer a les 12h.

Per registrar-se cal entrar al següent enllaç, o bé accedir al següent enllaç el dia de la presentació: https://ec.europa.eu/eusurvey/runner/Info-Session-2022-European-Remembrance

9:15 - 9:30

Connecting participants and speakers to the meeting (WebEx)

(Peter Fabian-Hajek, EACEA B.3, Call coordinator)