Investiga > UE: Webinar Com escriure una proposta Lump Sum per Horizon Europe?

Investiga

UE: Webinar Com escriure una proposta Lump Sum per Horizon Europe?

Inici:
09/02/2023 - 10:00
Fi:
09/02/2023 - 10:00
Lloc:
Format:
Organitzador
Comissió Europea
YouTube live stream
Web:

Algunes convocatòries del programa marc de finançament europeu de la RDI es financen amb el mètode Lump Sum. Aquest canvi afecta a la manera en què es preparen les propostes, sobretot a l'apartat d'Implementació.

La Comissió Europea organitza el següent webinari per donar suport a consorcis que estiguin prepant propostes, o vulguin fer-ho en les properes convocatòries, finançades amb Lump Sum.

10:00 Welcome and Agenda
Peter HÄRTWICH, Head of Unit - Common service for H2020 business processes

10:10 Lump Sum Funding in Horizon Europe: How does it work? How to write a lump sum proposal?
Ulrich GENSCHEL (RTD.H3)

10:45 Practical experience with lump sum grants
Panel discussion with invited guests

11:15 Q&A session