Investiga > UE: Infoday Convocatòria per combatre el discurs d'odi i els crims d'odi

Investiga

UE: Infoday Convocatòria per combatre el discurs d'odi i els crims d'odi

Inici:
27/01/2023 - 09:30
Fi:
27/01/2023 - 12:30
Lloc:
Format:
Organitzador
Comissió Europea
Inscripcions
Escriure correu a JUST-NO-HATE@ec.europa.eu
Web:

La Comissió ha adoptat i publicat l'1 de desembre de 2022 la Decisió d'execució sobre el finançament del programa Ciutadania, Igualtat, Drets i Valors i l'aprovació del programa de treball 2023-2024.

Una de les novetats importants del programa de treball de la Comissió és que hi ha una prioritat autònoma a la secció de valors de la Unió del programa sobre projectes que tenen com a objectiu combatre el discurs de l'odi (inclòs en línia) i els delictes d'odi, mostrant el compromís de la Comissió d'invertir en respostes sòlides al discurs de l'odi i als crims d'odi a la UE.

S'espera rebre projectes innovadors i impactants.

El tòpic que s'ha obert és:

TOPIC ID: CERV-2023-CHAR-LITI-SPEECHProtecting EU values and rights by combating hate speech and hate crime

Per fer el registre cal escriure a JUST-NO-HATE@ec.europa.eu.