Investiga > Coneix els reptes de les corporacions del MWC Open Innovation Challenge 2023

Investiga

Coneix els reptes de les corporacions del MWC Open Innovation Challenge 2023

Inici:
24/01/2023 - 09:30
Fi:
24/01/2023 - 10:30
Lloc:
Format:
Organitzador
ACCIÓ
Inscripcions
Web:

Si ets una startup o un proveïdor de solucions tecnològiques, connecta't a la sessió i aprofita l’oportunitat per participar al MWC Open Innovation Challenge amb les millors garanties!

Saps què tenen en comú Abertis, Damm, Ikea, Applus, Alstom, Astra Zeneca, Agbar, Hyundai i moltes altres grans empreses?

Totes elles són corporacions que busquen incorporar les tecnologies més avançades per resoldre les seves necessitats i reptes i participaran, del 27 de febrer al 2 de març del 2023, al MWC Open Innovation Challenge amb l’objectiu de trobar les millors solucions innovadores.

Si tens una solució tecnològica disruptiva i vols oferir-la a aquestes corporates, connecta’t a aquesta sessió on t’explicarem els reptes que presenten i com pots oferir la teva tecnologia a aquestes grans empreses internacionals.

ACCIÓ t'acompanya en aquestes jornades en el marc d’activitats del projecte Enterprise Europe Network, del qual ACCIÓ en forma part i que agrupa més de 600 organismes de suport a l’empresa a 66 països.