Investiga > UE: HEU - Brokerage Clúster 5 Clima, Energia, Mobilitat

Organitzador
NCP GREEENET
Web:

En el marc de l'Infoday del clúster 5 de l'EC Horizon Europe, la xarxa de Punts de Nacionals de contacte d'Horizon Europe CL5, GREEENET, organitza un esdeveniment de creació de xarxes i intermediació (Brokerage event), amb el suport conjunt de Enterprise Europe Network, centrat en les convocatòries de propostes del Programa de treball de "Clúster 5: Clima, Energia i Mobilitat" pel 2023.

L'objectiu principal de l'esdeveniment és reunir totes les parts interessades rellevants amb la intenció de sol·licitar finançament, donant suport al desenvolupament de consorcis i idees de projectes.

Els participants que cerquin socis tindran l'oportunitat de presentar les seves pròpies idees d'organització i projecte de dues maneres diferents:

• Breu exposició oral (4 minuts màxim)
    • Reunions bilaterals (màx. 20 minuts cadascuna)

L'esdeveniment d'intermediació GREENET s'organitzarà de manera virtual. Tant la sessió de pitching com les reunions bilaterals seran en línia a través de la plataforma.

El registre es pot realitzar fins el 9 de desembre 2022 al següent enllaç. L'esdeveniment és gratuït, però per assistir-hi és obligatori registrar-se i activar el perfil. Durant el registre, s'ha d'incloure almenys un projecte a la secció "Marketplace" amb informació sobre quina experiència esteu oferint o que busqueu en relació amb els temes del vostre interès.

Enfocament temàtic
L'esdeveniment se centra a seguir els temes de les convocatòries d'Horizon Europa - Cluster 5 per l'any 2023:

• Ciències del clima i respostes
    • Solucions intersectorials per a la transició climàtica
    • Subministrament energètic sostenible, segur i competitiu
    • Ús energètic eficient, sostenible i inclusiu
    • Solucions netes i competitives per a tots els modes de transport
    • Serveis de transport segur i resilient i mobilitat intel·ligent per a passatgers i mercaderies