Investiga > UE: Jornada UdG - T’interessa maximitzar l’impacte de la teva proposta Horizon Europe?

Investiga

Inici:
05/10/2022 - 09:00
Fi:
05/10/2022 - 11:15
Lloc:
Format:
Organitzador
UdG
Inscripcions
Web:

Les novetats del nou programa marc de la CE, Horizon Europe, afecten especialment al plantejament de la secció d’Impacte de la proposta. Aquest és un dels criteris clau d’avaluació en convocatòries europees i és determinant per convèncer a la CE a invertir el finançament en el la nostra proposta, pel seu potencial i els efectes i beneficis aportats a mig i llarg termini.

Si vols entendre com abordar cada subapartat de la secció d’Impacte i saber què esperen els avaluadors d’una proposta exitosa, també amb exemples, connecta’t amb nosaltres el 5 d’octubre 2022, de 9h a 11h15 a la sessió online, impartida per Marta Conde, experta del CDTI i punt nacional de contacte del clúster 6 (Alimentació, bioeconomia, recursos naturals, agricultura i medi ambient).  Tot el contingut que ens explicarà serà extrapolable a tots els camps de recerca.

La sessió està dirigida a la comunitat UdG.

Podreu trobar la informació d'accés a la jornada a la intranet de la UdG.