Investiga > UE: HEU - Dimensió de gènere a propostes Horizon Europe

Organitzador
CDTI-SOST Bruselas
Web:

En el marc de les sessions pràctiques Los Lunes de CDTI-SOST Bruselas, el proper 21 de març 2022 s’explicarà com abordar els aspectes de gènere en les propostes de projectes col·laboratius que es presenten en els tòpics del Pilar II del programa Horizon Europe.

El seminari serà on-line a càrrec de:

• Lydia González Orta (Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia, FECYT)
    • Yolanda Álvarez Gallego (European Health and Digital Executive Agency, HaDEA)

El Programa Marc de RDI de la Comissió Europea, Horitzó Europa, estableix la igualtat de gènere com a principi transversal a totes les disciplines, sectors i activitats finançades amb fons europeus. En concret, el programa marc té com a objectiu eliminar la desigualtat de gènere, així com desigualtats socioeconòmiques derivades utilitzant la recerca i la innovació com a eines d'acció i reflexió que ens permetin abordar el biaix sistèmic i les barreres estructurals existents a la nostra societat.

Si voleu més aclariments sobre aquesta notícia, podeu contactar amb la Secció de Projectes Europeus i Internacionals de l’OITT: european.office@udg.edu