Investiga > UE: DIGITAL 9/12/2021 - Info Day tòpics en Ciutats i Comunitats Intel·ligents i Sostenibles

Investiga

Inici:
16/11/2021 - 00:00
Fi:
16/11/2021 - 00:00
Lloc:
Organitzador
Comissió Europea

El proper 9 de desembre 2021, el programa Digital Europe organitza una jornada informativa virtual per donar conèixer les oportunitats de finançament en temàtiques relacionades amb ciutats i comunitat sostenibles i intel·ligents.

Concretament, es centraran en els següents tòpics relacionats amb Data Spaces for Smart Communities, Digital Solutions for the New European Bauhaus i Living-in.eu goveranance.

Més detalls i inscripcions

Programes de Treball 2021-2022 del programa DIGITAL

Notícia relacionada sobre el Programa DIGITAL

Més informació sobre el programa DIGITAL