Investiga > UE: Conferència Farm to Fork: participa en la construcció de sistemes alimentaris sostenibles

Investiga

Inici:
14/10/2021 - 13:30
Fi:
15/10/2021 - 12:30
Lloc:
Organitzador
Comissió Europea
Inscripcions
Web:

Construir sistemes alimentaris sostenibles junts (Building sustainable food systems together’) és una trobada anual d’actors europeus interessats a donar forma al camí de la UE cap a sistemes alimentaris sostenibles.

Es convida a les parts interessades de la cadena de valor alimentària, les autoritats públiques, les organitzacions internacionals i de la societat civil, així com ciutadania i públic interessat, a unir-se al debat cada any i a contribuir a la implementació de l’estratègia Farm to Fork, per a un sistema alimentari just, sa i respectuós amb el medi ambient.

L'esdeveniment també ofereix un fòrum de debat sobre els reptes i les oportunitats relacionats amb la transició cap a sistemes alimentaris sostenibles, així com sobre possibles àrees d'intervenció.

Farm to Fork (De la granja a la forquilla) és cabdal en el Pacte Verd Europeu, un dels pilars sobre el que es basa l'estratègia pel programa marc de finançament europeu de la RDI, Horizon Europe.