Investiga > UE: Curs gratuït Gestió de projectes europeus RDI (només personal UdG)

Investiga

UE: Curs gratuït Gestió de projectes europeus RDI (només personal UdG)

Inici:
22/09/2021 - 09:30
Fi:
22/09/2021 - 16:30
Lloc:
Organitzador
OpenCosmos
Inscripcions

La UdG ha iniciat una subscripció a la plataforma OpenCosmos (veure notícia https://www.udg.edu/ca/investiga/suport-r-d-i/oitt-informa/detall-noticies/eventid/17164), una plataforma que connecta institucions de recerca innovadores, empreses de diferents sectors, PIMEs, organitzacions públiques, organitzacions sense ànim de lucre d’Europa i d’altres països, per tal d’afavorir l’èxit en la presentació de projectes de RDI a convocatòries de finançament europeu.

Entre els serveis als que tenims accès, hi ha cursos sobre finançament europeu de la RDI i preparació de propostes, gratuïts (registrant-se com a membre de la UdG). Per registrar-se a la plataforma, cal seguir les indicacions del Fulletó informatiu OpenCosmos .

A continuació iniciem una nova sèrie de formacions:

Live eCourse on Project Management of European Funded Research and Innovation Projects

Goal: How to manage and deliver successful EU funded Research & Innovation Projects.

The course structure consists of the following modules:

• Module 1: Project management Practices applicable in European Research Projects with key focus on PM2 (Open Source, endorsed by European Commission) plus User-Participatory Research (essential in Horizon Europe)
  • Module 2: Mapping European Commission Official documentation including contracts with PM2 documentation
  • Module 3: How to deal successfully with project reviews of your European Research Project
  • Module 4: Contract Management of European Research Projects (H2020 projects but also Horizon Europe based on the new model grant agreement)
  • Module 5: Financial Management of European Research Projects

You can register here.

La sessió serà gravada i es podrà veure a la plataforma OpenCosmos.

Activitats relacionades