Investiga > UE: HEU - Brokerage Event Clúster 3. Seguretat Civil per a la Societat

Investiga

UE: HEU - Brokerage Event Clúster 3. Seguretat Civil per a la Societat

Inici:
30/06/2021 - 00:00
Fi:
01/07/2021 - 00:00
Lloc:
Organitzador
Network of Security National Contact Points – SEREN4; Comissió Europea
Web:

L'esdeveniment està organitzat per la Xarxa de Punts de Contacte Nacionals de Seguretat - SEREN4, en cooperació amb la Comissió Europea i l'Agència Executiva de Recerca; serà el primer dia d’informació oficial del clúster 3 i els participants tindran l’oportunitat de saber-ho tot sobre les primeres convocatòries de Seguretat Civil per a la Societat que s’obriran el juny del 2021.

Aquest esdeveniment de la jornada internacional d’informació posarà en relleu els temes d’investigació tractats en les primeres convocatòries de propostes del clúster 3. Els participants també tindran la possibilitat d’adherir-se a un esdeveniment de trobada dedicat als temes de les convocatòries de clúster 3 del 2021. Aquest als participants l’oportunitat d’unir-se a reunions concertades amb altres participants per tal d’identificar possibles col·laboradors i facilitar la creació dels consorcis del projecte Horizon Europe.

Els temes de convocatòria inclosos en el sistema de combinació provenen de la versió esborrany del programa de treball del clúster 3 i estan subjectes a possibles canvis fins a la publicació de la convocatòria oficial.

Els investigadors, empresaris i altres grups d'interès que busquen activament socis del projecte poden presentar les seves idees de projecte per a una presentació flash, que es mostrarà abans de l'esdeveniment, en benefici de reunions bilaterals. Les primeres convocatòries Horizon Europe de "Seguretat civil per a la societat" ofereixen noves oportunitats de finançament de la investigació a institucions de recerca, universitats, indústries, pimes, organitzacions de la societat civil i altres grups d'interès en seguretat. La participació a l’esdeveniment és gratuïta.

Temes principals

• Protegir millor la UE i els seus ciutadans contra el crim i el terrorisme
  • Gestió eficaç de les fronteres externes de la UE
  • Infraestructura resistent Increment de la ciberseguretat