Investiga > UE: Webinar: Funding and Tender Portal per principiants

Organitzador
Comissió Europea
Web:

La Comissió Europea organitza el webinari Funding and Tender Portal per principiants (enllaç).

Aquest seminari s’adreça a nous usuaris (potencials) del Portal Funding and Tenders. S'explicarà i mostrarà com es fa la cerca d’oportunitats de finançament i socis, la presentació de propostes, la gestió del propi perfil, l'exploració de projectes finançats i estadístiques del programa.

La participació no requereix preinscripció; l'accés es farà només a través de la transmissió web de YouTube.

L'acte serà en anglès i l'agenda és la següent:

1. Introduction

2.What does this portal offer?

2.1. Basic navigation

2.2. I look for EU funding – is there anything in for me?

2.3. I want to register my organisation

2.4. I want to submit a proposal for a grant or procurement contract

2.5. I want to see the EU projects funded (in my area of interest, my country or region...)

2.6. I want to exploit results of EU funded projects

2.7. I want to become an expert evaluator/monitor

2.8. Should I create my person profile on this portal?

2.9. How can I acquire access rights to proposals, projects, organisation data...?

2.10. How do I manage notifications and tasks?

2.11. How can I manage my user account?

2.12. I need help

3. Q&As